HTML

ócska utazós

egyetemista korszakom utazási élményeiről. röviden, hosszabban, ahogy alakul. képekkel feltétlenül, mert úgy igazán hiteles a stoppolós, vasutazós, gyaloglós sajtvadászat.

Címkék

2009 (1) 2010 (2) 2011 (1) 2012 (1) 2013 (1) agdam (2) albán (1) alcobaca (1) algarve (1) alghero (3) alitalia (1) alkán (1) amszterdam (3) angol (1) arab (3) arad (1) asilah (1) askeran (1) atlasz (1) auschwitz (1) ausztria (2) aveiro (2) azeri (3) b&b (1) balaton (2) balkán (32) baltimore (1) bantry (1) baracoa (2) barcelona (2) batalha (1) batumi (1) bécs (2) belgium (2) belgrád (6) belogradcsik (1) bergamo (1) berlin (8) bestof (7) bg06 (9) biarritz (2) bicikli (1) bitola (1) bled (1) bohinj (1) bolgár (26) bolotana (2) bőr (1) bordeaux (3) borovec (1) bosa (4) bosznia (1) braga (1) brassó (1) bréma (3) bringa (1) brno (1) bruges (1) brugge (1) brüsszel (2) budapest (3) bukarest (2) burgasz (2) busz (28) calka (1) camagüey (2) casa particular (5) chefchaouen (1) cienfuegos (2) civitavecchia (1) constanta (1) cork (2) cs (53) csehország (3) csop (1) dadivank (1) dán (5) dilijan (1) dorgali (1) dublin (1) duna (5) dupnica (1) easyjet (4) elba (1) ennis (1) erdély (1) esküvő (1) essaouira (3) essen (2) etara (1) evezés (1) evora (1) exchange (1) exit (2) falu (1) faro (5) fatima (1) fauna (1) fekete tenger (7) fes (2) fesztivál (5) figueira (1) firenze (2) fonyód (1) francia (18) frankfurt (1) gabrovo (1) galway (1) gandzasar (1) geres (1) gori (1) goris (1) görög (6) grúz (13) guantanamo (1) gucsa (1) guimaraes (2) haghpat (1) hahn (5) hajó (5) hamburg (4) hammam (1) hansa (2) határ (2) havanna (3) hc (25) hegy (12) helyek (1) hitchgathering (1) holland (3) hollandia (1) horvát (1) hostel (9) hotel (9) højskole (2) ile de ré (1) ilha deserta (1) iljicsovszk (1) imias (1) írország (5) jalta (1) jekatyerinburg (1) jereván (1) jugoszlávia (4) kaja (43) kalampaka (1) karabah (4) karabakh (4) kara dere (1) kassa (3) kastraki (1) katalán (1) kaukázus (19) kazbegi (1) keeken (1) kemping (5) képek (8) kevelaer (1) khor virap (1) kijev (3) kikötő (1) killaloe (1) kinsale (1) kocsma (9) kolostor (5) komp (6) koncert (9) koppenhága (2) krakkó (2) krím (1) kuba (14) laufersweiler (2) la rochelle (2) leiria (3) lemberg (2) lengyel (2) lisszabon (3) livorno (1) london (2) lucca (1) macedón (4) magánszállás (13) magyarország (9) malta (1) marokkó (9) marrakech (2) marsrutka (9) mediterrán (1) meknes (1) melnik (1) menedékház (3) mestia (2) meteora (1) metropolisz (1) mizen head (1) moher (1) montecatini (1) montenegró (1) múzeum (11) nagyváros (36) nantes (2) német (23) neszebár (2) noravank (1) norvég (1) nyköping (1) óceán (3) odessza (3) ohrid (1) olasz (13) olhao (2) orangeways (2) oristano (1) örmény (10) orosz (5) orsova (1) oslo (1) oświęcim‎ (1) oxelösund (1) oxford (1) párizs (9) pécs (1) piac (2) pinar (1) pinar del rio (3) pisa (1) plovdiv (1) porto (2) portugál (18) pozsony (10) prága (3) prilep (1) reptér (35) rila (3) róma (3) románia (6) rotterdam (1) russze (1) ryanair (14) rømø (1) sanahin (1) santa clara (2) santa lucia (1) santiago (2) santiago de cuba (1) sátor (10) sepsiszentgyörgy (1) sevan (1) shushi (2) sintra (1) sivatag (1) skandináv (4) skanzen (1) skavsta (1) skyeurope (1) spanyol (5) stepanakert (2) stepantsminda (1) sterling (1) stockholm (1) stopp (112) strand (2) svájc (1) svéd (2) szaloniki (3) szamokov (1) szarajevó (1) szardínia (8) szerb (8) szerbia (6) szevasztopol (1) sziget (2) szimferopol (1) szkopje (2) szlovákia (11) szlovénia (1) szófia (8) szozopol (1) sztálin (1) tangier (1) tarnovo (3) tarragona (1) tatev (1) tavira (1) taxi (5) tbiliszi (2) tek (2) telekocsi (1) telouet (2) temesvár (1) tenger (5) természet (1) terv (2) (2) török (2) törökország (2) toszkána (1) traben trarbach (1) trier (1) trinidad (1) túra (10) újmoldva (2) újvidék (2) ukrán (12) ungvár (2) ural (1) ushguli (1) utrecht (1) vama veche (1) vank (1) várna (2) velesz (1) videó (2) vidin (1) villamos (2) vinales (1) viñales (1) virgin atlantic (1) vonat (25) vueling (2) weeze (2) wifi (3) wizzair (8) zágráb (1) zene (4) zugdidi (1) Címkefelhő

hamburgi hétvége

2008.02.17. 20:04 attilaj

két éjszaka. egy Theresánál, Altona környékén aki már volt nálunk pesten januárban Alexszel és egy Gabrielnél, Theresa kollégájánál (színészek) Veddel szigetén az Elba túlparján. ez olyan, mint egy kisváros, csak csupa 3-4 emeletes házzal, metrómegállóval, tele bevándorlóval és tizenéves meleg srácokkal. vonattal mentünk le majdnem végig (állomásig stoppoltunk), mert van német jegy, ami öt főre szól, egy államon belül egy napra 31 euróért. négyen mentünk, még jó hogy megéri.

első este bolyongtunk egyet altona környéki s-bahn megállók közt, majd végre egy lidl után (tuborg 50-60 cent) elértünk theresához. három mirelit pizza, nyolc sör és pár óra beszélgetés után indultunk el a pudelba, ami állítólag jó hely, valahol az elba partján, mondjuk a reeperbahn megállótól nem messze. leszállva s-bahnról nem egyből az jutott eszünkbe, hogy merre is lehet: kurvanegyed közepén találtuk magunkat hirtelenjében, este 10 körüli műszakkezdés idején. sokszor ismételtük azóta a mondatot, hogy ennyi kurvát egy helyen még nem láttam. már ott eszünkbe jutott, hogy ezt jó páran biztos megértik, ha hangosan mondjuk. szóval 5-10 méterenként egy csoport színesruhás, nagy cipős lány. még a burger king előtt is. mondjuk ez utóbbi kicsit kirí onnan, mert nyilván a környékbeli iparra épít a boltok többsége: kurvacipő és szexboltok között kukkoldák és panziók. St Pauli.

Pudelt közpen kétszer is megkérdeztük, mindketten tudták merre van, mi az, bár a másodikak szerint az egy shithole és van annál jobb hely is. azért később őket is bent láttuk annyira, hogy lányoknak hoztak is egy sört. 11 körül értünk oda talán, akkor még csak dekorálás ment az esti fake birthday partyra, amibe bátran becsatlakozhattunk - cserébe megúsztuk a belépőt. fújtunk lufit, dobáltunk szerpentint és osztogattunk világító baszt. majd éjfél-f1 körül már volt is valami party, de 2-f3-ig igazán fel is pörgött, akkörül jöttünk el. sör három decis 1,9-től, igazán barátságos ár dánia után.

aludtunk vagy 11-ig, aztán hauptbahnhofon taliztunk gabriellel, aki jófej, nevetős. elvitt lakására. innentől városnéztünk. kiderült, hogy jó a napijegyünk (5 főre 8,6 euró egy napra) hajóra, így hajókáztunk is. mesés szép idő. az alig nagyobb városban, mint pest sokkal de sokkal több ember mozog. hajó kijebb vitt, ilyen római kategóriás részre, és ott is élet és sétálnak és hajókáznak és belvárosban is londont megszégyenítő tömeg. csatornákat még megemlítem, mert vannak, meg a tó is szép. látnivaló nagyon nem akad, de olyan érdekes város, hogy lehet rajta sokat nézni. dokkokat, mármint a régieket az elba partján vagy halas szendvicset enni a sétahajók előtt. végül egy burger kingben akciós hamburgerek.

aztán kidőltünk estére. jjvel még éjfél körül elindultunk megnézni a rote flora foglaltházat, ami egy igazi foglaltház. tekes büfé jelleggel kartonpapírra kiírt (1,7 a három deci sör) árakkal és durva punk koncerttel. környéken nagyszerű boltokkal, crépeire-vel, abszintozóval 150 féle abszinttal. de kettőre már haza is érünk, mert kiszívott a nap.

másnap - ma - fél egykor jön vissza a vonat, semmi extra. niebüllben még németországi árakon bevásárolunk, majd vonat átvisz tovább a határon és stoppolunk ukrán srácot hazáig tönderből lögumklosterbe.

képek itt.

Szólj hozzá!

Címkék: német vonat cs hamburg stopp

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.